a brincadeira acabou, mas ainda tem texto para se perderem..

segunda-feira, 7 de junho de 2010

Lies

My emotions are a thousand and I need to practice them!
A theater, a lie, a scene for good or for evil ...
I miss you for the time I lied, I hid behind masks.
I can get back, but I force myself to don't it.

I want to lie, as I never lied!
I want pleasure, as ever felt!
I want to, fight like I never fought!
I want something that makes me come back!

It's as if I feed it/ My life has been so stopped that / I miss an enemy.

I want to lie, as I never lied!
I want pleasure, as ever felt!
I want to, fight like I never fought!
I want something that makes me come back!

Hoje o único motivo que tenho/ para emoção é alimentar meu coração de mentiras/ amorosas e mentira para mim mesma

Nenhum comentário:

Postar um comentário